2014. január 29., szerda

16. Zsákmány

Tegnap be kellett szaladnom a Rossmannba, és természetesen a sminkes állványok megtekintése nem maradhatott ki. Így történt az, hogy sikerült megszereznem a Lovely Snow Dust limitált körömlakk kollekciójának két lakkját is. Illetve az Essence leárazott termékeinél is elcsábultam, ezért onnan is landolt egy lakk a kosaramba.



Az érdekesség kedvéért megemlítem, hogy a Snow Dust lakkok akciósak (499.-) voltak, viszont a múlt hétre ígérték az akciót. Múlt héten hétfőn (és még kedden) is bementem a Rossmannba, akkor konkrétan a lakkok miatt, de egy darab nem volt belőlük, még a helyük se volt meg, ezért nagyon csalódott voltam. Akkor minek rakják bele az újságba az akciót.
Szerencsére tegnap teljesen másért mentem, és meglepetésként ért, hogy az állványon ott pompáznak, egy darab nem hiányzott a helyükről. 
Az arany homoklakk kivételével velem jött a fehér és az ezüst lakk :)


Lovely Snow Dust Nr 2 

Lovely Snow Dust Nr 3


Már nagyon sok blogon szerepeltek, és mindenki nagyon jó véleménnyel volt ezekről a lakkokról, úgyhogy remélem nálam is jól teljesítenek majd. 



A fehér színű homoklakkra fájt igazán a szívem, sajnáltam, hogy lemaradok róla. De szerencsére sikerült beszereznem, aminek rendkívül örülök :D


Az ezüst társa pedig, ha már ott vagyok, akkor őt is magammal hozom alapon került hozzám:) Amúgy is szerettem volna egy ezüst csillámos lakkot, úgyhogy örülök, hogy ő lett a kiválasztott.

És akkor még az Essence Gold Fever lakkjáról. Pont gondolkodtam egy arany színű fedőlakk beszerzésén, úgyhogy jókor jött, hogy megláttam egyedül árválkodni az akciós lakkok között.




Sajnos ilyen kis nyomi az ecsete, amit nem vettem észre a boltban :( Hát így jártam. Majd levágom a kiálló szálat/ szálakat.

Mindenesetre repesek az örömtől, hogy sikerült beszereznem ezeket a lakkokat. Boltból egy nagy vigyorral jöttem ki, és még az utcán is azt  vettem észre, hogy mosolygok :D

1 megjegyzés: