2014. január 31., péntek

17. Egy mancs a körmön

Úgy tetszenek a mancs mintás körmök, ezért készítettem én is egyet.



Alapszínként a Kallos Nail  Colour 212-es rózsaszín lakkját használtam.
Most próbáltam ki először. Sajnos 3 réteggel sem elég jó a fedése, amit nagyon sajnálok, mert nagyon szép a színe. Amennyire jó volt a piros Kallos lakknak a fedése, ennek annyira rossz :(



A színét nagyon nehéz jól elkapni, a legtöbb képen, amiket készítettem, sokkal világosabbnak látszott. Talán ezeken a képeken jön vissza színe a legélethűbben.


Itt látszik, hogy  milyen gyenge a fedése. Átlátszanak a körömvégeim is. Mondjuk francia manikűr alapnak fel lehet használni 1 rétegben is.

Ezt a lakkozást dobtam fel egy kis mancs nyommal a gyűrűsujjamon. Szerintem cuki lett a végeredmény. :)
Jöjjenek a képek:







2 megjegyzés:

  1. Nagyon cukiii :) A kallos lakknak a színe nagyon tetszik , kár ,hogy csak 3 rétegben fed :(

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Igen, én is sajnálom, hogy nem jó a fedése :/

    VálaszTörlés