2014. február 25., kedd

27. Februári újdonságok és a többi - Összegzés

Először is, szeretném elújságolni, hogy tegnap egy számomra még mindig felfoghatatlan dolog történt, mégpedig az, hogy megnyertem a Nailland Hungary Facebook oldalán meghirdetett nyereményjáték 10.000 Ft-os körömlakkvásárlási utalványát, amit a két hét múlva megjelenő Zoya lakkokra tudok majd levásárolni. Először el se hittem, hogy én nyertem, többször is megnéztem, hogy biztos én vagyok az?! :D

Másodszor pedig mára egy kis összegzős posztot hoztam, amiben az e havi új szerzeményekről, ajándékokról illetve néhány eseményről válogattam össze néhány képet nektek.

Ezt a Sally Hansen lakkot már bemutattam az előző posztban. Nem is nagyon írnék most róla, csak annyit, hogy még mindig nagyon elégedett vagyok a minőségével :)


Beszereztem még két lakkot, a Aden No. 139-es mályvás lilás lakkját, és az Essence 16 Cool breeze fedőlakkját 


A Rossmannból még jött velem múlthéten egy Fa dezodor, és egy Rivel de Loop-os arctisztítókendő csomag


Mivel kiolvastam a januárban vett két könyvemet, így új olvasnivalók kellett keresnem. Elkezdtem olvasni a Zabhegyezőt, bár elég lassan haladok vele :D


Anyától kaptam :D


 És igen, én is elkezdtem erősíteni az okostelefon tulajdonosok táborát. Hamar megszerettem ezt a készüléket, bár még van, amikor úgy érzem, okosabb nálam :D



Február elején egy baráti társasággal fellátogattunk Budapestre, ahol a Madách Színházba megnéztük a csoportterápia c. előadást. Mindenki tetszését elnyerte, eszméletlen vicces darab, még másodszorra is (én már láttam korábban)

Illetve még megemlíteném, hogy kaptam ajándékba egy 5 alkalmas Flabélos és Otto Chili kombó bérletet, amit március 3-ig tudok majd felhasználni. Még van 3 alkalmam. Ha kíváncsiak vagytok rá, szívesen írok majd róluk tapasztalatot, véleményt. Persze ez a pár alkalom még igencsak kevésnek számít.

4 megjegyzés:

  1. gratulálok :)
    az aden lakkra kíváncsi vagyok nagyon :)
    látom a csoki fele már elfogyott :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      A lakkról nemsokára jön a teszt ;)
      Igen, nálam a nagytáblás milkák se maradnak meg sokáig :D

      Törlés
  2. Gratulálok :) !!
    Szép lakkok ,én is kíváncsi vagyok az Aden lakkra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!
      Örülök, hogy tetszenek, nemsokára bemutatásra is kerülnek :)

      Törlés