2014. március 11., kedd

33. Ismerjük meg egymást!

Egyre több blogon felüti a fejét az új játék, az Ismerjük meg egymást! Engem Naomi Sz pécézett ki, akinek nagyon szépen köszönöm. :)
Így én is elkészítettem ezt a kis személyes hangvételű bejegyzést a blogra. :)

Játék menete:

Linkeld be azt az embert a blogodban, aki kipécézett.
Ossz meg magadról hét dolgot, akár hétköznapi, akár különleges.
Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba.
Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólásban a blogukon.

1. Jártam zeneiskolába 8 évig, még általános iskola mellett. Ebből 4 évet tanultam furulyázni és 4 évet fuvolázni. Az utolsó évben új tanárt kaptam,  és annyira (akkor) megutáltatta velem, hogy utána már nem is iratkoztam be. Persze azóta már kicsit bánom, néha elgondolkodok rajta, hogy újra kellene kezdeni a fuvolázást.

2. Egyszer "egyenhajunk" volt anyával. :D Nem tudom mi ütött belém kb. 10 évesen, de kitaláltam, hogy olyan hajat akarok, mint ami anyának volt. Szóval rövidet. Konkrétan fiúsat. Annyira megbántam, hogy levágattam a hosszú hajamat, azóta se szeretem nézegetni az akkoriban készült képeket magamról. :D

3. A kedvenc színem egyértelműen a rózsaszín, illetve a rózsaszínbe hajló színek, legyen az lilás, vagy pirosas. Ez a ruhatáramban is elég jelentősen megjelenik, bár próbálom visszafogni magam, és nem "csak" ilyen színeket viselni magamon (meg a körmeimen) :D

4. Nincs jogosítványom, (pedig most már nagyon kellene), úgyhogy a következő hónapban tervezem elkezdeni a kreszt.

5. Nem festetem a hajam, de már elterveztem, hogy ha elkezdek őszülni, akkor biztos hogy vörösre fogom festetni. 

6. Az előző vizsgaidőszakba szoktam rá a Facebook-os játékokra,  jelenleg  Farmville2-vel, és Candy Crush-al játszok :D

7. Nyolcadikosként voltam először külföldön. Horvátországba mentünk nyaralni anyával nyár elején, rögtön a suli vége után. Naaagyon hideg volt a víz, tele nagy sziklákkal. Akkor nem igazán nyerte el a tetszésem a horvát tengerpart. Viszont a Plitvicei tavak gyönyörűek voltak.


És akiket kipécéztem:

Betti- Tetszik, ahogy ír, és szimpatikusnak találom az írásai alapján :)
Yvus- Igényesnek tartom az írásait, és tetszik a stílusa, kedves személyiségnek tartom :)
Mimi- Tetszik ahogy ír, nagyon összeszedett, és a blogja is nagyon jó :)

3 megjegyzés:

  1. Hűű szuper! :) Köszönöm! Igyekszem megírni én is a bejegyzést hamarosan! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a jelölést! :) Remélem holnapra sikerül megírnom a bejegyzést. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a jelölést! : ) Épp most állok neki megírni a bejegyzést..:)

    VálaszTörlés