2014. április 5., szombat

43. Zoya kívánságlista

Naillandéknél március végétől kaphatóak a Zoya lakkok, de gondolom, ezt már sokan tudjátok. Az általuk meghirdetett nyereményjátékon nyertem egy vásárlási utalványt még februárban, amit majd ezekre a szépségekre tudok beváltani. 
Mára egy kívánságlistát állítottam össze, hogy melyik lakkokat szeretném majd beszerezni, ha egyszer feljutok Pestre.( ha minden jól megy, 2 hét múlva lesz az az egyszer)


 Zoya Nail Polish in Tinsley
 Zoya Nail Polish in Odette
 Zoya Nail Polish in Payton- Őt mindenképp be kell szereznem 

Zoya Nail Polish in Vega
Zoya Nail Polish in Brigitte


Ahogy számoltam, 4 db körömlakkot tudok majd vásásrolni, így még ezt a listát is le kell redukálnom. Mindenesetre a Payton-t és a Tinsley-t mindenképp szeretném elhozni, remélem lesz még készleten. Ez a jelenlegi kívánságlistám, de fenntartom a változtatás jogát :D  Van egy olyan érzésem, hogy élőben még nehezebb lesz a választás, mint így éteren keresztül. Pedig így se egyszerű :)
De ha már ott leszek, akkor biztos hogy be fog csusszanni még egy-két lakk más márkából is. A Golden Rose lakkokat mindenképp megvizsgálom majd, hiszen annyi jót olvasok róluk. Ár-érték arányban szerintem ők lesznek a befutók.

Illetve mindig elfelejtem megírni, hogy mostmár követhettek Instagrammon is, nagymosolyblog néven :)
Nektek meg van esetleg valamelyik lakk? 

4 megjegyzés:

  1. nekem is a payton kell mindenképpen,ahogy Te is írtad :D .Annyira szép az a lakk.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon györnyörű! Meg fog szakadni a szívem, hanem lesz már! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép színeket válogattál össze! Az Odett a legszebb számomra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Az Odett olyan szín, amihez még hasonló sincs a készletembe, úgyhogy jó lenne, ha ő is velem jöhetne :))

      Törlés