2014. május 1., csütörtök

47. Lovely Rio Nr 1 és Aden No. 152

Nagyon rég volt már bejegyzés a blogon, a napjaim elég zsúfoltak lettek az elmúlt időszakban, de most újra van időm leülni a géphez, és posztot írni:) 

Mára egy régebbi kedvencet és egy újdonsült homokcsodát hoztam Nektek! 


Az Aden gyönyörű lilás lakkját még március körül vehettem. Nagyon imádom, mert igazán különleges szerintem.
Nem tudom mennyire lehet látni a képeken, de a halványlila alapban mindenféle színű nagyobb csillámok úszkálnak.
2 rétegben jól fed a lakk, és elég tartósnak is bizonyult eddig. Lemosásakor nem ütköztem nehézségekbe, olyan, mint egy átlagos lakk:)
Érdekessége még a lakknak, hogy sokkal lilásabbnak tűnik az üvegben, mint felkenve. A képeken ráadásul rózsaszínnek tűnhet, mint körmökön, de én nem annak látom. Inkább a lila és a rózsaszín közti átmenetnek mondanám. Szóval nehéz behatárolni, a színét :D



Gondolom már tudjátok, hogy a Lovely nemrég kijött néhány limitált kollekcióval. Ezek közül a Rio kollekció Nr 1-es gyönyörűségével kezdtem el szemezni, és nem is bírtam ott hagyni a Rossmannban.
A lakkot az Adenre kentem fel 1 rétegben, így láthatjátok a képeken. A lilás-ezüstös alapban úszkálnak a nagy bordó és ezüst glitterek. A lakk felülete elég érdesnek mondható, szerintem a Rimmel Space Dust lakkjaira hasonlít.


Egyébként  nem tudom miért, de valahogy nem érzem idevalónak ezt a Rio nevet. Nem illik a kollekcióhoz. Persze ez csak az én véleményem:D





Hogy tetszik? Nektek megvan valamelyik lakk?

4 megjegyzés: