2014. május 14., szerda

52. Rózsaszínesség

A mai bejegyzésben szereplő körmöket több, mint 5 napig viseltem, és nagyon szerettem!


4 db rózsaszín lakkot használtam, a gyűrűsujjamra a Moyra rózsaszín-arany sand lakkja került. Mindegyik lakkból 2-2 réteget kentem fel, kivéve a Moyra-t, mert belőle elég volt egy réteg is.
Nagyon jól bírták a körmömön, érdekes módon a homoklakk volt az első, amelyikből lepattant :/


Találtam egy helyet a szobában, ahol meg tudom oldani a 2 kezes képek készítését, viszonylag normális háttérrel, így a későbbiekben is várhatóak lesznek ilyen fotók. :)

11 megjegyzés:

  1. a mutató és középső ujjon melyik lakkokat (szám/név) használtad? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a mutatón a 360-as Miss-Sporty-t, a középsőn az Astor 230-as Vibrant Anemone-t használtam :)

      Törlés
  2. nekem is nagyon tetszik
    végre egy szép pink manikűr!!

    VálaszTörlés
  3. szép lett az összhatás, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Külön-külön és együtt is szépek, imádom a rózsaszínt, ezek nagyon jó kis színek!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Nektek! Örülök, hogy tetszik:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók együtt! Nagyon tetszenek. :)

    VálaszTörlés
  7. ...very pretty nail art...I love these shades...and glitter!!!
    ...kiss...lu!!!

    VálaszTörlés