2014. június 12., csütörtök

61. Waterfall

Már régóta kísérleteztem a waterfall manikűr elkészítésével, de sajnos a megvalósítások kudarcba fulladtak. Viszont nemrég sikerült elkészítenem az első vállalható manikűrt, így születhetett meg ez a bejegyzés.:)


Valamiért nem tetszettek magamon az elkészült verziók. Valószínű, hogy vastagabb ecsetet használtam a kelleténél, ezért nézhettek ki olyan furcsán. Itt próbáltam minél vékonyabban felvinni a színeket.


A mutatóujjamon kevesebb, és vastagabb vonal van, de ezt már csak utólag vettem észre.
Azért van még hova fejlődnöm:D


 Szerintem fehér alappal és színes lakkokkal nagyon vidámra sikeredett. Borongósabb időben, ha csak ránézünk, máris feldobja a kedvet. :)



1 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon aranyos lett, jól mutatnak a vastagabb csíkok is :) Nagyon nyárias :)

    VálaszTörlés