2014. június 30., hétfő

67. TESZT~Boulevard Magnetic Nails

Az előző bejegyzésben ígértem, hogy hozom a májusban vásárolt Boulevard mágneses körömlakkokról a tesztet. Itt is van! :)

A csomagolás nekem kifejezetten tetszik, szeretem ha valami színes és vidám. Átlátszó műanyagban ülnek a körömlakkok (alul és felül is védi őket).


A csomagolás alján és a tetején is szerepel, hogy mi is ez (körömlakk-mily meglepő :D), mire kell figyelni, és hogy honnan származik (természetesen Kína). Kis ábrák jelölik, hogyan is kell használni. Ez amúgy egy jó ötlet, mert én először nem értettem, hogy hol van a mágnes. De meglett!:) A KUPAK a mágnes :) szerintem ez nagyon jópofa, bár a későbbiekben gondot okozott használatkor... :(

Itt láthatók a kupakok, és hogy milyen minták hozhatók létre

Itt láthatjátok, milyen színeket is tartalmaz a csomag. 10 ml-esek, nincs se nevük, se számuk (legalábbis én nem találtam rajtuk.) Az üvegük nem lenne olyan rossz, de a gagyi műanyag elrontja az összképet.

 És akkor jöjjenek a képek, hogy hogyan látszódnak a körmökön:


Szerintem Ti is látjátok, hogy nem valami nagy szám. Lehet, hogy én vagyok béna (ami elég valószínű), de nálam nem igazán sikerültek a minták.


A kék lakk alá felkentem fehér lakkot alapnak, így lehetséges, hogy azért látszódik jobban a minta. Ez sikerült a legjobban.

zöld lakk fedése gyenge, egy rétegben kevés, viszont nem volt már idegzetem még egy réteget felkenni belőle. A mágnes viszont jól működik.

bordós lakk viszonylag jól szerepel, egy rétegben jól fed, a mágnes hagy maga után némi kívánnivalót. Nem látszik sajnos elég intenzíven a halszálkaminta.

Az arany lakkal megszenvedtem. 1 Rétegben is jól fed, de semmi nem látszott rajta, mikor a mágnest használtam. Így felkentem egy újabb réteget, és akkor már sikerült valami mintát kicsikarni a mágnesből. (Szerintem ez az egyik legizgalmasabb minta a kollekcióban, kár hogy nem sikerült valami jól.)

Nem úgy, mint a kisujjamon szereplő, számomra meghatározhatatlan színű lakknál. Ennél semmi értelmeset nem sikerült kicsikarnom a mágnesből, pedig már 2 vastag réteg volt a körmömön. Sajnos arra tudok gondolni, hogy vagy a mágnes, vagy a lakk nem a legmegfelelőbb.



Nem vagyok elégedett ezzel a kollekcióval. Vagy a mágnessel vagy a lakkokkal van probléma. Persze az is benne van a pakliba, hogy én nem tudom még jól használni ezeket a mágneseket. Gyakorlat teszi a mestert :)

Rengetegszer belenyúltam a lakkba a kupakkal, így egy nagy paca lett a körmömön, és kezdhettem elölről a lakkozást.

Ha nem is fogom gyakran használni ezeket a mágneseket, a lakkokat biztos fel fogom használni a további manikűrökhöz.

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a rossz tapasztalatok ellenére, látszik, hogy nem sima lakkozás.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik Neked :) Az biztos, hogy érdekesés izgalmas eredményt lehet(ne) elérni a mágnesekkel :D

      Törlés