2014. augusztus 13., szerda

78. Juli Rosse 3D Collection Nail polish-Vörös

Mára egy igazi nőies manikűrt hoztam. A felhasznált körömlakk márka a Juli Rosse névre hallgat. Nem hallottam még nagyon róla, csak néhány körmös blogon láttam róla tesztet. Én egy vörös csillámos lakkot választottam ettől a márkától.




Ezt a lakkot magába nem használnám, ezért összepárosítottam a Sally Hansen Cherry Red vörös lakkjával. Az SH lakkról itt írtam bejegyzést. Így született meg a mai manikűr.
A Juli Rosse lakkról annyit, hogy 12 ml lakkot tartalmaz az üveg, nevet és számot nem találtam rajta. Az ecsete és a száradási ideje átlagos. A lakk semmivel se büdösebb egy ismert márkájú lakknál.


A lakk alapja zselés állagú, benne vörös mikrocsillámok, és  nagyobb hatszög alakú glitterek vannak, melyek a napfény hatására mindenféle színben pompáznak.
Én 3 rétegben használtam, nem kentem alá alapszínt. Kíváncsi voltam, mennyire tudja befedni a körmeimet. Szerintem látszik, hogy a 3 réteg elég volt ahhoz, hogy ne látszódjanak át a körömvégeim. :)


Lámpafénynél:
Itt látszik, hogy a glitterek milyen színben pompáznak még.


Gondolom azért 3D a kollekció neve, mert valamelyest kiállnak a nagyobb glitterek az egész lakkból, de egyáltalán nem zavaró. Egy fedőlakkal teljesen egy szintbe hozható a lakk felülete.


Érdekes lakk, az biztos hogy egyedi. Szerintem egy vagy két ujjon elég használni, így is nagyon látványos lesz a manikűr.

Hogy tetszik Nektek ez a lakk? :)

4 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, szép a csillogása :)

    VálaszTörlés
  2. Csodaszép O.O Pedig nem vagyok piros fan, bár igaz mindenre rárepülök ami csillog:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, nekem a kék van meg ebből a fajtából :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, én is szoktam hasonlókat csinálni, nekem Jolly Jewelses piros csillámos van, szerintem ennyi elég ebből a típusból. Elő is kapom, most, hogy eszembe juttattad :)

    VálaszTörlés