2014. szeptember 2., kedd

81. Lila és pöttyös

Mára egy pöttyös manikűrt hoztam Nektek. Gondolkodtam, hogy Mazsola LFP kihívására ezt a manikűrt posztolom majd, de végül készítettem oda egy másikat, amit majd pénteken meg is nézhettek a blogon.

Szóval a mostani manikűr alapja a Moyra Gel Look No. 912-es, géllakk hatású lakkja. Ezt a körömlakkot nagyon imádom, szívemhez nőtt ez a levendula szín. Nagyon sok lakkozáshoz használtam/ használom ezt a lakkot.
A körmöm szélei mentén pedig pöttyöztem a Zoya Payton (sötétlila) és a Moyra 61-es (pezsgőszín) lakkjával. Úgy gondoltam, nem lesz ennyire halvány a Moyra, de sajnos elszámítottam magam. Élőben és a képeken is a Moyra ezüstösnek látszik.
Ezek ellenére nekem tetszett a végeredmény.



 És ismét megpróbálkoztam egy két kezes képpel:


4 megjegyzés:

  1. Jó lett :) Nekem is gyakrabban kellene pöttyöznöm, nagyon feldobja a sima lakkozást. Megvettem ugyanezt a Moyrát, pedig nem is szeretem a lilát, de ez nagyon nőcis és jól bírja fedőlakk nélkül is...amíg el nem kezdem egész nap verni a billentyűzetet, de hát az minden lakk halála, sajnos. A mosogatást jól bírta, anyámat is kilakkoztam, onnan tudom :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez a manikűr!...Nagyon tetszik a világos lila körömlakk, na meg az, hogy néhány pötty mennyire fel tudja dobni az egészet!!!:)
    http://floraljunkie.blogspot.ro

    VálaszTörlés