2014. október 14., kedd

92. Essence Road Trip Thermo Effect 04 My Sweet Escape

Mára egy különlegesebb lakkot hoztam Nektek, mégpedig egy hőre változó körömlakkot. Eddig nem volt ilyesmi lakkom, de más blogokon már nézegettem őket, és persze bennem is felütötte a fejét, hogyha lesz a közelemben ilyen fajta, akkor mindenképp be szeretnék szerezni belőle. 



Essencéknél a Road Trip kiadás már az ősz elején megjelent, különösebben nem hatott meg az elején, viszont ahogy jobban szemügyre vettem a lakkokat, észrevettem, hogy bizony van köztük hőre változó lakk is. Persze az árat sokalltam érte, de már annyira befészkelte magát az agyamba ez a lakk, hogy egye fene, megvettem, és reménykedtem, hogy nem fogok benne csalódni.

Szerencsére szuper kis lakkról van szó. Nem szoktam venni Essence lakkot, a rossz minősége miatt (már kb. aznap megpattan), de ez a lakk hozza a számomra megfelelő minőséget. Több, mint 3 napot volt rajtam, és csak megkoptak a körömvégek, de semmi lepattanás, stb. Úgyhogy nagyon boldog voltam.

Sajnos az üveg csak 5 ml lakkot tartalmaz, ami borzasztó kevés szerintem. :( 2 rétegben jól fed egyébként, és elég hamar meg is szárad. Az ecsete átlagos, jól lehet dolgozni vele.

És jöjjenek a képek, hogyan is mutat a körmökön:

Melegben barackos árnyalat mutatkozik meg, míg ha hideg van, egy nude barnás színt láthatunk.
Én imádtam, mindig a körmeimet néztem, hogyan változik a lakk színe :) A fenti a képen látszódik, hogy a kisujjam fázott, a többinek pedig melege volt :D

Hidegebb volt


És végül egy két kezes kép, hogy jobban látszódjon a különbség:

A képen: Baloldali kéz fázott, a jobb oldalinak melege volt :)

Nagyon megszerettem ezt a lakkot, szerintem jól eltalálta ezt az Essence. Imádom a színét, és örülök, hogy végre egy jó minőségű lakkal találkoztam ettől a márkától.

Nektek van thermo lakkotok? Mi a véleményetek az ilyen típusú lakkokról? :)

5 megjegyzés:

  1. 5 ml-t biztosan mindenki elhasznál, engem nem zavar, ha kisebb a kiszerelés, főleg ha tényleg jobb a minősége, mint a hagyományos Essence-nek. Nekem a piros tetszik a kollekcióból.

    VálaszTörlés
  2. Hű ennek nagyon jó színe van, hidegen, melegen:D

    VálaszTörlés
  3. Mindegyik állapotában nagyon kellemes szín :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira sajnálom, hogy elsőnek, mikor láttam nem vettem meg, mert utána már nem volt egyetlen Rossmannban sem, ahol voltam. Úgyhogy erről most azt hiszem lemaradtam :(

    VálaszTörlés