2014. december 30., kedd

102. Karácsonyi manikűrök

A  karácsonyi ünnepek előtt többféle karácsonyos, főleg karácsonyfás manikűrt készítettem. Nagyon rákattantam a karácsonyfás körmökre, így nem is csoda, hogy többféleképpen is elkészítettem ezt a motívumot.

Lássuk, milyen körmök készültek 2014 Karácsony előtti időszakában :)

 1. Az első maninál pontozóval készítettem el a fenyőfát, egy sötétebb és egy világos zöld lakk segítségével, illetve színes lakkokkal "díszítettem". Az alapszín a mutató-, kis-, és hüvelykujjnál a Color Alike Winterholo kollekció 503-as tagja, míg a fehér alapszín a gyűrűs és középső ujjamnál a Rossmann saját márkás River de Loop Coconut milk lakkja. Essence díszítőszalag,  illetve Golden Rose Jolly Jewels 119 lakkja került még a körmömre.

Felhasznált lakkok:
Colour Alike 503
River de Loop Coconut milk
Golden Rose Jolly Jewels 119
NYC  High Line Green
NYC Money Never Sleeps



A Colour Alike holozását nagyon nehéz lefotózni, legalábbis az én egyszerű kis gépemmel nem nagyon sikerült sajnos :(


2. Itt már mindegyik körmömre világos alap került, mégpedig a Max Factor Opal nevű lakkja, ami egy kicsit szürkés beütésű, de éppen ezért van egy kis különlegesség benne, hogy nem tiszta fehér. Ezen kívül cellux segítségével csíkozva a mutató és kisujjamra került a pirosbordóvörös Colour Alike lakk. A középső körmömre került ekkor a fenyőfa, némi csillogás kíséretében. A gyűrűsujjamra pedig egy rénszarvast festettem meg, ami szerintem írtó cuki lett :D De csak 1 napig volt a körmeimen így, később továbbmentem...

Felhasznált lakkok:
Max Factor Glossfinity Opal
Colour Alike
Manhattan Emerald Green
GOlden Rose Jolly Jewels 103
Colour Alike 534
Lovely Nr34

Sajnos ezt a lakkozást csak telefonnal örökítettem meg, ezért ilyen rossza képek minősége.



3. Ezt a manikűrt viseltem Karácsonykor és még utána is jó pár napig. Annyira jól bírta a strapát, csak egy kicsit kopott meg a rénszarvas álla:D A gyűrűs és a középső ujjamnál maradt ugyanaz a festés, a fenyőfa és a rénszarvas, míg a többi ujjamnál a világos alapra egy csillámos lakk került, ami nagyobb kék és ezüst csillámokat is tartalmaz, ezzel próbáltam a hóesést szimbolizálni, ami akkor még távol volt tőlünk.

Felhasznált lakkok
Max Factor Glossfinity Opal
NYC Lights Camera Glitter
Manhattan Emerald Green
Colour Alike 503 és 534
Golden Rose Jolly Jewels 119




Mindegyik manikűrt nagyon imádtam, még ha valamelyik csak kevéske időt is töltött a körmeimen:)

Ti készítettetek karácsonyi manikűröket?

8 megjegyzés:

  1. Mindkettő nagyon tetszik, talán az első karácsonyfás a legjobban :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is mindkettő szép, de talán a második nekem jobban tetszik egy fokkal :)

    VálaszTörlés
  3. Az első nekem is egy kicsit jobban tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Wow lovely nails!!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you so much for your visit!!! I follow you!!!:)))

      Törlés
  5. azta! gyönyörűek ezek a manikűrök! :) nagyon kreatív :)

    VálaszTörlés
  6. Az első képnél leesett az állam a többinél pedig próbáltam visszailleszteni a helyére, de nem sikerült :) Mindegyik tetszik!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon köszönöm a kedves szavaitokat, annyira jól esett olvasni őket!:) Örülök, hogy elnyerték a tetszéseteket a manikűrök :)

    VálaszTörlés