2015. január 4., vasárnap

105. 1 év és 3 nap

Ennyi idő telt el a blog indulása óta. 1 év és 3 nap. 

Az elején még én se tudtam pontosan, mi fog kikerülni a blogra, de hamar kialakult, hogy a körömlakkok iránti vonzalmam miatt ez a vonal fog középpontba kerülni. Nagyon sok mani készült a múlt évben, volt ami jobban belopta magát a szívembe, volt ami kevésbé. Mindig szívesen készítettem bejegyzéseket, a blog már az életem részévé vált, ez kétségtelen. Mindig újabb és újabb ötleteken töröm a fejemet. Az alkotói kedvem pedig egyre csak erősödik.:)

Belecsöppenve ebbe a világba, nagyon sok új dologgal ismerkedtem meg, ha csak abból indulok ki, hogy rengeteg új márkát, vagy technikát fedeztem fel, melyek korábban elkerülték a figyelmemet. A kezdeti folyamatos bejegyzés írás kissé alábbhagyott az utóbbi időben, ennek több dolog is áll a hátterében, de legfőképp az egyetem illetve a (diák)munka. Hiszen sok keresgélés után végre sikerült egy állást találnom, mégpedig egy drogériában. Így szerencsésnek mondhatom magam, hiszen még valamennyire kapcsolódik is a beauty világhoz. Az akciókról pedig első kézből értesülök:D

Nagyon köszönöm, hogy velem vagytok és hogy olvastok. Köszönöm a kedves hozzászólásokat, amiket kapok Tőletek, nagyon fel tudják dobni a rosszabb napjaimat is. Remélem a továbbiakban is velem maradtok, és szívesen olvassátok, nézegetitek a képeket :D az újabb bejegyzésekben.

Így a végére pedig még egyszer nagyon boldog, sikerekben gazdag  új évet kívánok Nektek!

Forrás


1 megjegyzés: