2015. január 16., péntek

107. Nail Stamping Challenge - 1. Pink & Yellow

Én is jelentkeztem a Lora által meghirdetett körömnyomdás kihíváshoz. Mostanában sokszor készítek ilyen manikűröket, úgyhogy egy igazán aktuális kihívás számomra. Elnézést a késői bejegyzésért, de egyszerűen nem volt időm elkészíteni a posztot. De ami késik, nem múlik, így most pótolom ezt az elmaradást.


Az első téma a sárga és a rózsaszín színekhez kapcsolódó nyomdázott manikűr készítése volt. Nem volt megszabva, hogy mind a két színnek szerepelnie kell a manikűrbe, de én azért felhasználtam őket :)
Vidám, tavaszias manikűr lett szerintem, főleg, hogy virág? mintát választottam a MoYou Pro 02-es lemezéről.





Felhasznált lakkok
Max Factor Marshmallow - pink
Aden - sárga
NYC  Spring tulip - korallos rózsaszín, a nyomdázott minta

A többiek munkáit is lessétek meg:

1. Nail Stamping Challenge - Pink and yellow





9 megjegyzés:

  1. Jó élénk, illik a napsütéshez, ami most van nálunk :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett :) itt sajnos extra borús az idő, de legalább a manid feldobja ;)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon szép lett! :) Igazi tavaszias, és a minta is nagyon tetszik, pedig alapvetően nem vagyok oda ezekért a virágos dolgokért :)

    VálaszTörlés
  4. Cute stamping :)
    Hugs from Poland :D

    VálaszTörlés
  5. szépek a színek. :) és a minta is. :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon csinos lett. Cuki ez a rózsaszín, és a minta is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen lányok, örülök, hogy tetszik Nektek!:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon cuki lett! :-)

    VálaszTörlés