2015. március 18., szerda

120. Stílus kihívás - 3. Barokk

Thimmyke Stílus kihívásának harmadik fordulójához érkeztünk, melynek témája a barokk stílus volt.


A barokk stílus híres a giccsről, a fényűzéséről, és nyakatekertségről. Én ebbe kapaszkodtam, próbáltam ennek hangsúlyt adni a körmeimen.
A nyomdát elvetettem, miután kb. tízszer mostam le az elrontott mintát. Így szabadkézzel próbáltam valami értelmeset alkotni. Ez lett belőle:


Ismét a fekete-szürke kombinációt választottam, majd az egészet lemattítottam. A képzeletemben sokkal jobban mutatott a minta, ami annyira nem lett nagy szám. Összavisszaság lett belőle, a középső ujjam meg olyan mintha egy nyuszi vagy egy macska lenne. Na mindegy, ez van. A mostani fordulóból se akart kimaradni, de időm nem volt újat alkotni már, remélem elnézitek :)




Felhasznált lakkok:
Fekete: Nr. 34
Halványszürke: Max Factor Glossfinity Opal
Matt lakk: Miss Sporty Check Matte






3 megjegyzés: