2015. március 25., szerda

121. Stílus kihívás - 4. Popart

Annyira szalad az idő, hogy Thimmyke Stílus kihívásának már a negyedik fordulójánál járunk. Gondolom észrevettétek, hogy nem vagyok valami aktív mostanában, ez a diplomadolgozat kísérletei és írása miatt van. De mivel nem szeretnék kimaradni egy fordulóból sem a kihívásból - hiszen nagyon jó témák vannak- így ezekre a fordulókra mindig lelkesen készülök :)


A mai téma a Popart. Utána kellett néznem mi is ez pontosan, nem volt elképzelésem, hogy mit takar a név. A neten nagyon sok inspirációt találtam (szinte a bőség zavara fogadott). Végül ezt sikerült kihoznom magamból:


Látszik, hogy még a szabadkezes rajzolásokat gyakorolni kell, egy picurkát remegett a kezem.
Annak ellenére, hogy nem éreztem közel magamhoz a pop art stílust, és egyáltalán nem tudtam elképzelni, hogy fog ez mutatni a körmeimen, egészen elégedett vagyok a végeredménnyel. Igaziból, alig akartam lemosni a körmeimről, annyira megtetszett - de gondoltam, csak nem megyek így egy laborba :D



Talán a sokszínűség és szokatlanság ,ami miatt megtetszett a manikűr, pedig nagyon kevertem  mintát a mintával :)

Hogy tetszik Nektek a mostani manikűr? Ti ismertétek ezt a stílust?

A többiek munkáit is lessétek meg:






2 megjegyzés:

  1. Mióta lakkos blogokat nézegetek, azóta vagyon én is tisztában a stílusokkal. Szerintem nagyon jó lett a mani, pláne, hogy szabadkezes!

    VálaszTörlés