2015. május 26., kedd

129. Nail Stamping Challenge 2.0 - Summer

Ma újra jelentkezik  Lora Körömnyomdás kihívása. Ezt a fordulót végre nem kell kihagynom időhiány miatt.:)


A mai téma a nyár. Egy kicsit elvonatkoztattam a témától, és ez a manikűr született meg belőle erre fordulóra.


A gyűrűs és a középső ujjamra nyomdáztam a MoYou Pro 04-es lemezén található mintával. Szerintem ez a minta valami tintafoltot vagy ilyesmit akar jelképezni, amit én most különböző vidám színnel töltöttem ki. A mintával és a Lora glitteres lakkjával a nyári szabadságot és vidám pillanatokat próbáltam megjeleníteni a körmeimen. A menta Essence lakkal a tengerpartot próbáltam érzékeltetni. Mint ahogy írtam fent, elvonatkoztattam a témától, ezért egy kicsit katyvasz lett, de szerintem nem lett vészes :)



A MoYou Pro 04-es lemezén található a minta az alsó sorban :)



Felhasznált lakkok és eszközök
Essence The Gel- play with my mint
Lora Quick dry
Essence The Gel - Forgive me
Rimmel - Loose your Lingerie
Rimmel - Peachella
Aden No. 127
MoYou Pro 04

Hogy tetszik Nektek?

5. Summer 2015. 05 .26.





12 megjegyzés: