2015. május 31., vasárnap

130. TESZT ~ Born Pretty Store - 1,5 mm Mixed Color Mini Rhinestone 3D Nail Art Decoration

Ismét egy Born Pretty Store terméktesztet hoztam Nektek. Mivel már régóta szerettem volna beszerezni körömdíszítő kövecskéket, ezért ki is használtam az alkalmat. Meg is rendeltem egy 1,5 mm átmérőjű színes kövecskéket tartalmazó terméket. Nem tudom mennyi lehet benne, de szerintem kb. soha nem fogom elhasználni az egész mennyiséget, szóval nagyon sok. Mindenféle színű kövecske van benne, (lila, halvány rózsaszín, sötét rózsaszín, kék, halvány zöld, citromsárga, narancssárga, átlátszó). Szóval szuperül ki lehet használni őket mindenféle manikűrhöz :)

No de lássuk a velük készített manikűrt:) (Rengeteg kép következik)


Alapszínnek az Essence Forgive me rózsaszín lakkját választottam. Majd a Colour Alike Winterholo kollekciójába tartozó bordó alapszínű 503-as lakkja következett. A mutató- és a hüvelykujjamra az előző tesztben bemutatott díszítőszalag segítségével, a középső- és gyűrűsujjamnál pedig szabad kézzel festettem fel a bordó lakkot. Így a rózsaszín alapszín is szépen megmutatkozik. A két középső körmömre pedig a díszítőkövecskék kerültek fel félhold alakban. Próbáltam a rózsaszín illetve átlátszó köveket választani, hát a képek alapján kiderült, hogy nem igazán sikerült ezt megvalósítani. De szerintem így is egy nagyon elegáns, csinos manikűr lett, teljesen odáig vagyok érte. Nem is szeretném lemosni még egy jó ideig :D

Természetes fényben illetve kivételesen  vakuval is készítettem képeket. Természetesen a vakus képeknél jön ki a legjobban a Colour Alike lakk szépsége:)

Természetes fény
Természetes fény
Vaku
Vaku
Vaku
Vaku
Nekem már a nem kész verziójú manikűr is nagyon tetszett, róla már láthattatok képet az Instagrammomon is.
Telefonnal készült, vaku

És hoztam még magáról a termékről is egy képet. Egy picike átlátszó tégelyben érkezett, semmi információ nem volt rajta. Szerintem nem valami biztonságos a záródása sajnos.
A rossz képminőségért elnézést kérek, telefonnal készült :/

Telefonnal készült, természetes fény

Felhasznált eszközök
Essence The Gel nail polish- forgive me 
Colour Alike 503
Born Pretty Store színes díszítőkövek (1,5 mm)
Born Pretty Store Nail art Stripping Tape (0,5 mm)

Ha megtetszett ez a nail artos termék, akkor meg tudjátok rendelni http://www.bornprettystore.com/15mm-mixed-color-mini-rhinestone-nail-decoration-flat-back-rhinestone-decoration-p-18324.html oldalon. Jelenleg 3,3 $-ba kerül, ami szerintem eléggé borsos. Érdemes figyelni az akciókat.

Az alábbi kuponkóddal (KMSQ10) pedig 10% kedvezménnyel tudtok vásárolni a BPS oldalán a teljes áras termékekből. Ha pedig 10 alkalommal felhasználásra kerül a kuponkód, egy nyereményjátékot szponzorál a BPS.


Hogy tetszik Nektek a mostani manikűr?

3 megjegyzés:

  1. Hű, egyre jobb :) Nekem is megvan ez a két lakk, még nem jutott eszembe párosítani őket. A kövek valahogy még nem vonzanak, de nem is írom ezt, mert már annyi mindenre elcsábultam, amire azelőtt azt mondta, hogy nem kell :D Máson nagyon tetszik, biztos egész nap tapogatnám a kövecskéket.

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett, annyira elegáns! *_*

    VálaszTörlés