2015. június 30., kedd

134. Pávává vált

Régóta tetszenek a pávás manikűrök akár milyen formában, de eddig még nem készítettem magamnak ilyen körmöket. De tegnap ismét volt szabadidőm, és nekiálltam a lakkozásnak :)


Két ujjamra került a BP-L007-es lemezén található minta, fekete (Lovely Nr 34) illetve menta (Essence play with my mint) alapra, és ezekkel a lakkokkal készült a nyomdázás is. Ezután kitöltöttem a mintákat egy sötétzöld (NYC Money Never Sleeps), narancsos csillámos (Zoya Tinsley) és pezsgőszínű homok (Rimmel Space Dust Aurora) lakkal.
A gyűrűsujjamra került a Golden Rose Jolly Jewels 103 csillámos lakkja, szerintem nagyon illett a manikűrhöz :)


Személy szerint nekem a kék alapra való fekete lakkal való mintázás jobban tetszik, de összességében így is elégedett vagyok a manikűrrel:)




Felhasznált eszközök:
Fekete - Lovely Nr 34
Menta - Essence play with my mint
Sötétzöld - NYC Money Never Sleeps
Narancsos csillámos - Zoya Tinsley
Pezsgőszínű homoklakk - Rimmel Space Dust Aurora
Csimmámos - Rose Jolly Jewels 103
Born Pretty Store BP-L007

Hogy tetszik a manikűr? Szeretitek a pávás mintákat?

10 megjegyzés:

  1. Milyen ügyes vagy, csodaszép!! Csináltam én is pávás manikűrt, van hozzá lemezem, de nem lett színes, időhiány miatt, pedig nagyon szép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) igaziból nem sokkal időigényesebb, mint egy nyomdázott manikűr, csak a kitöltés miatt hosszabb kicsit az elkészítése. De mivel nem stamping decal, hanem sima nyomdázás, így plusz száradási idő se kellett:)

      Törlés
  2. Hú, ez gyönyörű lett. :) A színek és a minta is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. ahw de jó lett *-* nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Örülök, hogy neked is tetszik :) ^^

      Törlés
  4. Nagyon jó lett! Én is már többször elterveztem, hogy készítek valami pávásat, de eddig elmaradt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:) Igen, én is így voltam vele eddig, de eljött az ideje, hogy végre készítsek egy ilyen manikűrt :) Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés