2015. augusztus 17., hétfő

144. ManiCute - Cirkusz


Ismét eltelt két hét, és újabb témakörrel jelentkezik a ManiCute csapata. Ez pedig nem más, mint a cirkusz.
Bevallom, nem nagyon szeretem a cirkuszt. Nekem kicsit ijesztő, nem tudom miért alakult ki ez bennem. Még mikor kisebb voltabb, mentünk megnézni 1- 1előadást, de nem nagyon nyerték el a tetszésemet.
Mindenesetre, nem szerettem volna kimaradni a fordulóból, ezért készítettem egy egyszerű manikűrt. 


A középső és gyűrűs ujjamra sátor teteje és alja, a mutató ujjamra egy bohóc került, a kis ujjamon pedig a cirkusz sokszínűségét próbáltam érzékeltetni. Ragasztócsíkot használtam a csíkok elkészítéséhez, a bohócot pedig szabad kézzel rajzoltam meg egy vékony ecsettel. Nem vagyok elégedett a manikűrrel, lehetett volna jobb is, de nem nagyon volt ötletem erre a fordulóra. Elnézést kérek ezért. 

Felhasznált lakkok:
Rimmel Loose your longerie - halvány rózsaszín
Sally Hansen Cherry Red - piros
Essence Black is Back - fekete
ILNP Kaleidoscope
Miss Sporty 453 - citromsárga
Essence Play with my mint - menta

Szeretitek a cirkuszt? Hogy tetszik ez a manikűr?

Ne hagyjátok ki a többiek munkáit se:




11 megjegyzés:

  1. De jól néz ki, ötletes. Én egyedül a Cirque du Solei, remélem így írják előadását nézném meg. De engem sem vonz a cirkusz egyébként.

    VálaszTörlés
  2. A cirkuszért nem rajongok, a manikűröd nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Ötletes lett. (-: A cirkuszban engem az emberek által előadott mutatványok vonzanak, ha valóban jól vannak kivitelezve, de az állatokat mindig is sajnáltam, és ezért nem szeretek cirkuszba menni..

    VálaszTörlés
  4. Ó, én rokon lelkem, aki szintén nem rajong a cirkuszért és bohócot mintázott a körmére :)))) ;) Nekem tetszik a manid, főleg a sátras megoldás, nagyon ötletes!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper lett!Nekem is tetszik :)

    VálaszTörlés
  6. Nekem is tetszik, a bohóc profi lett. :)

    VálaszTörlés
  7. A mutatóujjad nagyon cuki lett! :)

    VálaszTörlés