2015. szeptember 2., szerda

150. Körmös technikák kihívás - 1. Celluxos

Thimmyke útjára indított egy szuper kihívást, ami különböző körmös technikákra alapszik, az adott témán belül viszont szabadon mozoghatunk. Imádom próbálgatni a nail technique-ket, úgyhogy nem volt kérdés, hogy én is benevezzek erre a a kihívásra :)


Az első témánk a celluxos körmök voltak. Az első Born Pretty Store-os tesztelésre kért csomagomban kapott helyet egy díszítőcsík, úgyhogy annak segítségével készítettem el az első fordulóra a manikűrömet.

Az alapszín az Essence Play with my mint menta lakkja volt, majd felragasztottam a száradás után a díszítőcsíkokat. A létrejött háromszögeket pedig az Essence Black is back fekete illetve a Manhattan Emerald green teal lakkjával töltöttem ki, meg leszedtem a díszítőcsíkokat.
Sajnos felbubisodott a fedőlakkom, és el is kente a mintákat :(
A manikűr nekem kicsit a tengerpartot idézi :)




A képek vakuval készültek!

Mindenesetre nekem nagyon tetszik az elkészült manikűr, remélem nektek is elnyeri a tetszéseteket :)

Felhasznált eszközök:
Díszítőcsík - Born Pretty Store Stripping tape 1,5 mm - #21
Essence Play with my mint - menta
Essence Black is back - fekete
Manhattan Emerald green - teal csillámos

Hogy tetszik ez a manikűr? Szoktál készíteni celluxos manikűröket?



7 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki! Valóban olyan nyaralós/tengerpartos hatása van :)

    VálaszTörlés
  2. De szép lett, jók ezek a színek, főleg az alap! és minta!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tuti lett, a színei pedig nagyon jól illenek egymáshoz. *-*

    VálaszTörlés
  4. Ez az alap! *_* Nagyon szépen olvad össze a kiegészítőszínekkel. :)

    VálaszTörlés
  5. Csini ez a minta és a színek is olyan jók. :)

    VálaszTörlés