2015. szeptember 5., szombat

151. TESZT ~ Born Pretty Store - Ya Qin An nyomdázó

Még Ági Instagramján láttam meg, majd a  blogján is írt erről a Born Pretty Store-nál kapható, rózsaszín kétvégű nyomdázóról. Nagyon dicsérte Ági, hogy mennyire szuper, ezért gondoltam, én is kipróbálom (Végül nem csak ezt, hanem egy nyomdalemezt is az ő bejegyzése miatt rendeltem meg  - nemsokára jön róla a poszt :) ). Úgyis szerettem volna egy jól működő, nagyobb nyomdázót, gondoltam, veszíteni nem fogok vele :)


Ez a nyomdázó kétvégű, talán szilikon az anyaga, de nem találtam leírást róla vagy csak elkerülte a figyelmemet. Egy átlátszó fóliába volt becsomagolva, így nem is lett semmi hibája a szállítástól. Fontos, hogy ez a termék lehúzó(k) nélkül érkezik, tehát nem kispórolták azt/azokat. 
Számomra keményebb, mint a fekete kétvégű nyomdázó, ezáltal jobban is tudom használni, a mintákat sikerült szépen felvennem vele. Ehhez az is kellett, hogy a megfelelő szögben húzzam le a nyomdapalettáról a felesleges lakkot, mert ha ez nem történt meg, akkor nem sikerült felvenni a mintát.


 Méretét tekintve egy jó nagy nyomdázóról beszélhetünk. Itt látszik az alsó képen, hogy körülbelül tenyérnyi hosszú. A honlapon szerepel, hogy az nyomdapárna átmérője egyik oldalt 2,8 cm, másik oldalt pedig 3,2 cm. Ezt nem mértem le, hiszek a leírásnak :D Jobban szeretem a kisebb átmérőjű oldalt használni, az is teljesen elég a körmeimre. 
A nyomdázó szilikonok cserélhetőek, így lehet puhább vagy keményebb verziót is venni bele. 
A legjobban a fogása tetszik a nyomdázónak, kis mélyedések vannak rajta, ezáltal nem csúszik ki a kezünkből. :)
A Born Pretty Store honlapján kapunk néhány tippet, hogyan is használjuk, illetve kezeljük a nyomdázót.
A nyomdázót ragasztószalaggal, vagy szöszölővel érdemes tisztítani. Első használatkor érdemes reszelni rajta, vagy körömlakklemosóval áttisztítani.


Sikerült pont egy halvány és félrecsúszott mintáról készítenem fotót, de talán látszik, hogy szépen fel lehet venni vele azokat és hogy milyen nagy maga a nyomdázófej.


 Azért papírra is nyomdáztam, egy jobban látható lakkal. Born Pretty Store-os és MoYou lemezeket használtam a próbához.


Végül, készítettem egy nagyon nagyon egyszerű manikűrt, amihez ezt a nyomdázót használtam. Semmi extra, egy homoklakk alapra (Moyra Sugar Sand Collection Wishing Well) nyomdáztam egy bogyó (sajnos már nem emlékszem melyik lakkot használtam) színű lakkal. A minta a Born Pretty Store BP-43-as lemezén található.



Elégedett vagyok ezzel a nyomdázóval, szerencsére mind a két oldala jól működik, és a használata is kényelmes és egyszerű. Ezek miatt tudom ajánlani kezdő és persze haladó nyomdázóknak is :)

Ha megtetszett ez a nail artos termék, akkor meg tudjátok rendelni http://www.bornprettystore.com/cute-pink-stamping-nail-stamper-professional-stamping-nail-stamper-p-20952.html oldalon. Jelenleg 4,38 $-ba kerül, ami szerintem egész korrekt ár, bár érdemes figyelni az akciókat.
Az alábbi kuponkóddal (KMSQ10) pedig 10% kedvezménnyel tudtok vásárolni a BPS oldalán a teljes áras termékekből. Ha pedig 10 alkalommal felhasználásra kerül a kuponkód, egy nyereményjátékot szponzorál a BPS.


4 megjegyzés:

  1. Ez a lemez nekem is megvan! Ha nem mosható acetonnal, akkor valószínű szilikonos a feje. Én maradok a guminál, az acetonos mosás miatt.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is megvan ez a nyomdázópárna, de nem lett a kedvencem. Megreszeltem, a legjobb lakkokkal használtam, acetonnal és "szöszölővel" is tisztítottam, de nem lettünk nagy barátságban. A régi fekete nyomdapárnám még mindig jobban teljesített,vagy csak én voltam béna. Nem tudom :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nincs meg ez a nyomdapárna, én a MoYou taknyosat használom, nagyon szeretem. :)
    Szép lett a manikűr, még sosem nyomdáztam homoklakkra, de neked eszméletlenül jól sikerült. :)

    VálaszTörlés
  4. Oh szuper,hogy megvetted a nyomdázópárnát,és köszönöm az említést. :)
    Én nagyon szeretem,talán az egyik kedvenc nyomdázópárnám lett,jó nagy,az biztos.Az enyém nagyon puha,szinte teljesen be tudom nyomni az ujjam :) Legközelebb a sárgát veszem meg,szerintem az is ilyen szuper lehet.
    A manikűröd is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés