2015. szeptember 26., szombat

158. Körmös technikák kihívás - 4. Dry / needle marbe

Kicsit megcsúsztam a Körmös technikák kihívásban, és csak most sikerül utolérnem magam benne. Mivel nem szerettem volna kimaradni a fordulóból, így most teszem közzé a 4. témára elkészített manikűrömet.


A mostani téma a dry marble vagy needle marble körmök voltak. Korábban már készítettem a tűs technikával körmöket (itt és itt és itt) , így már vártam is ezt a fordulót. Mostanában egyre több helyen felbukkan, főleg instagrammon szoktam látni ezzel a technikával a jobbnál jobb manikűröket. Sokféle mintát lehet vele alkotni, virágszirmokat, rózsát, szívecskéket, stb. Én is most egy instagrammos fotóról inspirálódtam, nekem nagyon megtetszett ez a rózsára hasonlító minta.

Az inspiráló manikűr:
Forrás: Instagram : Just.mynails
Végül csak két körmömre készítettem el, mert soknak éreztem minden körmömre. A bordó (igen, nem túl élethűek a színek sajnos :'( ) alapra (Boulevard) került a bronzos arany színű Catrice Genius in the Bottle lakkja. A többi körmömre pontozóval tettem egy pöttyöt.
Nem lett annyira tökéletes, mint az inspirációul szolgáló képen, de nekem így is tetszik. A kisujjamon lévő minta lett a kedvencem :)

(A képek sajnos nem teljesen tükrözik, milyen is valójában a manikűr, ebben az esős, szomorú időben nehéz volt a fotózás )




Felhasznált lakkok:
Boulevard bordó lakkja
Catrice Genious in the Bottle - bronzos

Hogy tetszik az elkészült manikűr? :)



12 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, nagyon szépen elkészítetted!! (-:

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, ezt a körkörös technikát én is tervezem kipróbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Szerintem mindenképp érdemes kipróbálni, sok fantázia van benne :)

      Törlés
  3. Csodálatosan szép manikűr! Az örvénylő arany ebben a mély bordóban több, mint amit elviselni képes a szemem egyszerre, fotóról fotóra iszom a látványt, nos ezek nem mindennapi szépségű körmök!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett. Én rózsát eddig még nem láttam dry marible-ből,de nagyon tetszik.:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos, bár a képen annyira nem bordó, de remekül passzolnak az árnyalatok!

    VálaszTörlés
  6. Hát ez valami lenyűgöző lett! *.*

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! Szuperek ezek a színek! :)

    VálaszTörlés