2015. szeptember 29., kedd

161. ManiCute - Szüret

Rohan az idő, és ismét eltelt két hét, így újra jelentkezik a ManiCute csapata. Ezúttal a szüret volt a témánk.


Imádom az őszt, őszi születésem miatt én ekkor érzem igazán jól magam. Imádom a színeket, a hangulatot.
A mostani manikűrömben a színekre fektettem a hangsúlyt, a piros, sárga, narancs a falevelek színét hivatottak érzékeltetni, amiket dry brush technikával  készítettem. Ha már szüret a téma, akkor helyet kapott a szőlő is, lila és világos zöld érett szőlőket pontoztam fel a körmeimre.
A világos zöld sajnos túl világos lett, így annyira nem kivehető, de élőben sokkal jobban látszott. A fényképező nem adja vissza a színeket sajnos :(

Szerintem hangulatos lett a manikűr, igazán ősziesre sikeredett. :)



Felhasznált lakkok:
Max Factor Glossfinity Opal - halvány szürke
Miss Sporty 453 - citromsárga
Lovely Nr 241. - piros
Boulevard narancsos lakkja
Rimmel Oh boy you're so fine - lila
NYC High line green + Lovely Matt White - élénk zöld + matt fehér-> halvány zöld

Hogy tetszik a témához készített manikűr?:)






12 megjegyzés: