2015. november 9., hétfő

171. ManiCute - Őszi termések

Ismét eltelt két hét, és a ManiCute-os lányokkal ma az őszi termések által inspirált manikűröket mutatunk meg Nektek.



Én a mogyorót választottam termésnek és próbáltam megjeleníteni a körmeimen. Sajnos, vagy nem sajnos, a mogyoróból végül makk lett :D Legfőképp a színekre mentem rá, próbáltam minél ősziesebb manikűrt alkotni. A kivitelezése nem lett a legjobb a "makkorónak", de a színek kárpótolnak. Vittem bele egy kis dry brush technikát is, így lett szerintem igazán őszies hangulatú az egész.
Alapszínként egyébként egy Colour Alike barna holo lakkot használtam, már majdnem el is felejtettem, hogy van nekem. Ezáltal egy kis különlegesebb csillogást kapott a manikűr.




Felhasznált lakkok
Colour Alike 534 - holo barna
Boulevard rezes narancsos lakk
Essence Black is back- fekete
Miss Sporty 415 - barna
NYC Money never sleeps - sötétzöld
NYC High line green - neonzöld
Miss Sporty 453 - citromsárga

Hogy tetszik a mostani manikűr? Van kedvenc őszi termésetek? 

Többiek alkotásai:




7 megjegyzés: