2016. január 18., hétfő

185. ManiCute - Negative space


A ManiCute-os lányokkal ezúttal a negatív space témára készítettünk manikűrt. Ennek a témának a lényege, hogy a köröm bizonyos részén nincs színes körömlakkal fedve.

Én erre a fordulóra egy kicsit giccses manikűrt készítettem szerintem. Nem így terveztem, de végül megtetszett magamon, és nem készítettem másikat.

Arany színű lakk (Boulevard) adja az ünnepélyes hangulatát a manikűrnek, aminek adtam egy plusz csillogást egy holocsillámos lakkal (China Glaze Fairy Dust). A középső és a gyűrűs ujjamra díszítőcsík segítségével (BPS 2mm) alakítottam ki kis háromszögeket, illetve fehér díszítő lakkal húztam 3 vonalkát. A negative space ezen a két körmömön lett kialakítva a már említett díszítőcsík segítségével.
Nagyon egyszerű és rendkívül látványos manikűr lett szerintem. Kifejezetten tetszik.
Persze a díszítő lakk használatát még gyakorolnom kell, most használtam először :D






Hogy tetszik a manikűr? Tetszenek a negativ space technikával készülő manikűrök?





11 megjegyzés: