2016. március 21., hétfő

197. TESZT ~ Born Pretty Store - Snoopy-s (Qgirl 060) nyomdalemez


Eléggé el voltam tűnve az elmúlt hetekben, ez főleg az internet hiányának volt köszönhető. De végre megoldódott, így hozok mára egy Born Pretty Store nyomdalemez tesztet. Mégpedig a Qgirl - 060-as, nagyon cuki, Snoopy-s lemez tesztjét.


A minták tesztelésére Ya Qin An nyomdázót használtam nyomdázásra, nyomdalakként pedig egy Colour Alike Winter kollekciós lakkot alkalmaztam. A minták egész jól felvehetők, 1-2 amelyiket nem lehet tökéletesen felvenni.

Természetesen most is készítettem egy manikűrt a lemezzel :)
Snoopy-t és kis sárga barátját, Woodstock-ot applikáltam fel a körmeimre. Fehér alapot használtam (Flormar Over the Alps), erre került fekete kontúrral Snoopy, és sárga (Miss Sporty 453) kitöltéssel Woodstock. 
Nagyon kis cuki manikűr lett szerintem, nem csak kicsiknek :)





Elégedett vagyok a termékkel, ezért bátran tudom ajánlani, akik szeretik a bohókás, cuki, gyermekkort idéző manikűröket.


Ha megtetszett ez a nail artos termék, akkor meg tudjátok rendelni http://www.bornprettystore.com/cartoon-happy-animal-pattern-nail-stamping-template-image-plate-qgirl-p-23798.html oldalon. Jelenleg akciós is,  2,09 $-ba kerül.

Az alábbi kuponkóddal (KMSQ10) pedig 10% kedvezménnyel tudtok vásárolni a BPS oldalán a teljes áras termékekből. Ha pedig 10 alkalommal felhasználásra kerül a kuponkód, egy nyereményjátékot szponzorál a BPS.



1 megjegyzés: