2016. március 22., kedd

198. Colors by Llarowe - Scattered Sun Flare

Ma egy nagyon különleges lakkról hozok bejegyzést, mégpedig a CbL és a Nailland kooperációjából létrejött Scattered Sun Flare-ről,  amelynek megálmodója az egyik kedvenc magyar körmös blogom írója, Edina volt.
Az ő képei hozták meg a kedvem ehhez az igazán különleges és egyedi lakkhoz. Így Edina lakkja személyében került a készletembe az első CbL lakkom is.


Alapvetően nem vagyok oda a sötétebb lakkokért, konkrétan nem szoktam hosszabb ideig fent hagyni sötét lakkot a körmeimen, maximum nail artban. Mégis annyira megfogott a lakk, a titokzatossága, hogy teljesen szerelembe estem vele, és bizony fent maradt 4 teljes napig. (Ami nálam nagy szó!)

Színe számomra meghatározhatatlan. Edina fekete holo lakknak írja le, de én inkább nagyon sötétkéknek látom. Bár van, amikor már zöldet is belelátok. Gyönyörű holo hatása van napfényben és lámpafénynél, de árnyékban a lakkban lévő arany pelyhek érvényesülnek, amibe teljesen beleszerettem! Minden lakkba aranypelyheket!

E kettőssége miatt nagyon nehéz fotózni, hiszen elég nehezen előcsalogatható a nap és az árnyék egyszerre.

Minőségére nincs panaszom. 2 rétegben tökéletesen fed (én egy vékonyabbat és egy vastagabbat szoktam felkenni), alapvetően kicsit mattosra szárad, de ezen a fedőlakk segít. Tartósságára, mint már írtam, sem lehet panasz. Takarítás, főzés és újabb takarítás után mostam le, ami szintén nem volt nehéz. Bár egy kicsit ragaszkodó a pelyhek miatt, de nem vészes a lemosása.




Talán ez az a kép, ahol látszik a holozása is a lakknak, de az arany pelyhek is fel-fel tűnnek. 

Vaku mellett így gyönyörködteti a szemet:

Napfényben pedig így:


Ára sajnos elég húzós, a Nailland kínálatában 3990 Ft. Ha nagyon tetszik, akkor mindenképp érdemes rá lecsapni, hiszen más márkánál nem találkozhatunk ilyen különleges lakkal.

Hogy tetszik ez a különleges lakk? Melyik lakk tetszik ettől a márkától?

3 megjegyzés:

  1. Rajtad nagyon szép,elgondolkodtató, hogy megszerezzem. A Berry Gem-el együtt 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Neked nagyon jól állna, főleg hogy szereted is a sötétebb színeket ;) :)

      Törlés
  2. Szép lakk :) Tényleg drága, nekem nincs is sok drága lakkom, de azokat az utolsó cseppig elhasználom, szóval néha megéri egy-egy vágyott darabot beszerezni.

    VálaszTörlés