2016. április 9., szombat

207. TESZT ~ Flormar Teddy Always with Me

Az előző lakktesztes bejegyzésemben említésre került a Flormar Teddy Always with Me lakkja, amiről ma kicsit részletesebben írok.


Régóta keresem a tökéletes nude körömlakkot, amit meg is találtam, bár még csak egy manikűrben láthattátok itt. Nos, ma nem őt mutatom meg, hanem egy másik kedvencemet, a Flormar Teddy Always with Me lakkját, ami szintén közel került hozzám. 
Az tetszett meg benne, hogy kicsit szürkésebb nude, így kicsit hidegebb árnyalat. Látszik is a képeken, hogy nem passzol tökéletesen a bőrszínemhez, viszont emiatt a szürkés beütés miatt tetszik igazán. 
Már van egy lakkom a márkától, ami a kedvenc fehérem, az Over the Alps árnyalat. Mivel vele teljesen elégedett vagyok, így bátran választottam a Flormar Full Color vonalából egy újabb áldozatot.
A lakk már egy rétegben is tökéletesen fedett, így látható a körmeimen is. A még hosszabb körmökön elkelhet a második réteg, de én nem éreztem most szükségét. Érdemes rá fedőlakkot kenni, de nálam elmaradt, anélkül látható a körmeimen.
A tartósságával sincs gondom, bírja a 3 napot, de csak fedőlakkal. 
Negatívuma az ecsete és hogy kicsit folyós a állaga. Vékonyka és egyenes az ecset, ezáltal nem tudom szépen a körömágy vonala mentén felvinni, amit a folyóssága sem könnyít meg.



Készítettem rá egy kis egyszerű nail artot. Egy ecset segítségével húztam pár random vonalat kék, lila, rózsaszín és egy csillámos lakkal.  



Megvásárolható a Naillandnél, 575 Ft-ért 8ml lakkot kapunk. Sok szép, krémes árnyalat közül lehet választani és tényleg jó minőségűek.

Hogy tetszik a manikűr és a Flormar lakk színe? Van ettől a márkától lakkod vagy sminkterméked?

4 megjegyzés:

  1. Egy lila lakkom van, de még nem kentem fel. Szép ez az árnyalat, a nail art is jópofa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kellemes színe van ennek a nude lakknak:) Köszönöm! :)

      Törlés
  2. Milyen szép, ízléses manikűr! Csak pár vonal, néhány finom színből, pici csillám a fantasztikus alaplakk fölött, és nincs szemernyi hiányérzetem sem. Bámulatraméltó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Nagyon kis egyszerű lett, de tényleg szépen fel lehet dobni egy egyszerű lakkot is pár jól megválasztott vonallal, vagy más apró mintával:)

      Törlés